123 dagen.. - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Vera Leur - WaarBenJij.nu 123 dagen.. - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Vera Leur - WaarBenJij.nu

123 dagen..

Door: VeraDroomreis

Blijf op de hoogte en volg Vera

30 Mei 2012 | Nederland, Amersfoort

Eindelijk, na zoveel jaren zeggen dat ik ga backpacken in Australie en Nieuw-Zeeland is het dan echt zo ver. Over 4 maanden dan stap ik in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld. Wauw, wat eerst altijd een verhaal was komt nu echt dichtbij. Ongelofelijk! En zie ik nu net op mijn profiel dat het al over 123 dagen is. Terwijl ik nog zo veel moet regelen, doen en kopen! Je zal wel denken ah nog 123 dagen, maar pff dat is zo voorbij. Gelukkig heb ik de 2 belangrijkste dingen al mijn ticket en mijn backpack. En mezelf, en voor de rest zien we het wel!

  • 31 Mei 2012 - 17:46

    Chantal:

    Hi, zat te kijken op deze website en zag jij schrijven over jou avontuur.
    Hopelijk lukt je voorbereiding een beetje. Was nieuwsgierig of dat je alleen gaat ? en of je al weet wat je precies wil gaan doen in Augustus..? Voor hoelang ga je?

    Gr. Chantal

  • 07 Augustus 2012 - 12:06

    Vera Van Leur:

    Hoi Chantal,
    Leuk dat je reageerd!
    Voorbereidingen gaan goed, nog een hoop te doen! Maarja ik heb nog even.
    Ik ga inderdaad alleen en ik ga voor 7 maanden weg.
    Heb jij zelf ook plannen om weg te gaan?

    Groetjes Vera

  • 09 Augustus 2012 - 08:12

    Mariette :

    Ha Lieve nicht.
    Mijn eerste familie lid die de overtocht naar DOWN UNDER maakt.
    Looking forward seeing you
    Love Mariette

  • 20 Augustus 2012 - 09:22

    Romy:

    Toen nog 123 dagen. Nu nog maar 41 dagen te gaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Nieuw Zeeland

02 Februari 2013

het zuiden van Australie!

13 Januari 2013

De oostkust

29 December 2012

Cairns, duiken en een warme kerst!

16 December 2012

Duiken, dierentuin en stranden
Vera

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 15232

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: