Aftellen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Vera Leur - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Vera Leur - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Vera

05 September 2012 | Nederland, Amersfoort

Hoi Allemaal,

Nu is het aftellen echt begonnen! Over 25 dagen vlieg ik naar Sydney! Nog maar 11 diensten te werken en dan 7 maanden niet werken! Maar dat betekend ook nog maar 25 dagen door te brengen met familie en vrienden. Wat ga ik die missen!

Vooral dat me zusje maandag zei, goh ik realiseer me nu pas dat je over 3 weken al weg bent.. Gelukkig heb ik nog allemaal leuke dingen in de planning! Met die een dagje winkelen, daar een bakkie koffie doen. En natuurlijk afscheid nemen. Omdat we elkaar 7 maanden dan niet gaan zien. En om dan na 7 maanden weer af te spreken en alle verhalen en foto's te delen!

Dus ik ga er nu nog van genieten van iedereen hier in Nederland!

  • 05 September 2012 - 12:48

    Dana:

    Ga je super erg missen!

  • 05 September 2012 - 13:43

    Brenda:

    we gaan je missen hoor vera, maar morgen eerst nog even lekker koffie drinken en shoppen, en na die 7 maanden gaan we zeker weer afspreken, om al jou verhalen te horen over dat o zo verre mooie land.

  • 05 September 2012 - 19:21

    Ria Ahlers:

    heheh
    we gaan je missen, koffie, verjaardagen, eten, en niet te vergeten oud en nieuw!!
    maar gelukkig kunnen we op deze manier contact houden.
    we gaan alles lezen!!
    we hopen je wel nog te zien!!
    aftellen is begonnen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 September 2012 - 23:33

    Erica Van Leur:

    Echt super leuk zo'n reisverslag. Natuurlijk voor jou maar ook voor ons.
    Zo kunnen wij thuis ook een beetje op de hoogte blijven van je belevenissen.
    Over 25 dagen ga jij aan je droomreis beginnen.WAUW!!!!!

  • 21 September 2012 - 19:02

    Brenda:

    Het duurt al geen 3 weken meer, nog maar 9 dagen en dan is het al zover.
    Dan gaat je mooie en spannende reis beginnen.
    Heel veel plezier alvast

  • 25 September 2012 - 22:19

    Jacq & Jaap :

    Ja ja het is bijna zover, spannend allemaal hoor, maar wel super leuk. Geniet van al je bijzondere en mooie momenten en.... we blijven graag op de hoogte.
    Heel veel plezier.

  • 03 Oktober 2012 - 02:13

    Valerie Van Lynden :

    Haai Vera,

    Mijn naam is valerie en ik kom uit Leusden. Jij hebt een nichtje die bij mijn zusje in de klas zit op het Corderius College. Ik zit op dit moment in Port Macquarie (australie) en reis (in me eentje) langs de oostkust. Jou nichtje vertelde mijn zusje dat jij (net zo als ik) wel wat gezelschap kan gebruiken. Ik hoorde dat jij binnenkort naar Brisbane reist? Misschien is het leuk om wat aftespreken.. alleen is ook maar zo alleen.. Voel je tot niks verplicht.. in australie bestaat het word moeten niet.

    Ik hoor het wel..
    mocht je me willen berijken: 04 23452371

    Groetjes, Valerie

  • 03 Oktober 2012 - 02:37

    Vera:

    Hoi Valerie,

    Wat ontzettend toevallig! En leuk dat je me een berichtje stuurt. Ik zit nu nog in Sydney en ik vertrek 8 okotber naar Cairns. Ik heb je nummer opgeslagen en ik zal je binnekort een berichtje sturen. Ik krijg als het goed is vandaag mijn Australische simkaart. Het lijkt me leuk om af te spreken.

    Je hoort van me!

    Groetjes Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Nieuw Zeeland

02 Februari 2013

het zuiden van Australie!

13 Januari 2013

De oostkust

29 December 2012

Cairns, duiken en een warme kerst!

16 December 2012

Duiken, dierentuin en stranden
Vera

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 15229

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: