Laatste dagen Sydney - Reisverslag uit Cairns, Australië van Vera Leur - WaarBenJij.nu Laatste dagen Sydney - Reisverslag uit Cairns, Australië van Vera Leur - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Sydney

Blijf op de hoogte en volg Vera

08 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Pff wat gaan de dagen hier snel voorbij! Voordat ik het wist zat ik in het vliegtuig naar Cairns. Wat ik eigenlijk heel jammer vindt. Ik begon net de stad te kennen. Hoefde niet meer op een kaart te kijken als ikergens heen wilde. Ook daar ontzettend leuke mensen ontmoet. Ben de laatste dagen alleen maar met de groep Duitse jongens op getrokken. Samen liggen zonnen in 1 van de vele parken dat Sydney heeft! Uitgaan in de Scubar. Met zijn allen koken in de hostel. Is ten eerste heel gezellig en scheelt zeker in de kosten en het is ook nog gezonder ook!

Ik heb ook nog wel dingen alleen gedaan. Ik ben naar het national museum geweest in Sydney. En daar de Gap waar allemaal eettentjes en bars zijn. Ook nog even op het strand geweest, maar niet gezwommen want er stond en hele koude wind. En voor de rest rustig aan gedaan. Want zo gaat dat hier Down under, No Worries!

Dus ik heb vanmorgen afscheid genomen van de jongens en met de trein naar het vliegveld gegaan. Ik was er op tijd, maar hier betekend dat te vroeg. Ik heb oas om 10.45 in gecheckt terwijl ik om 11.15 vloog! En ja we vertrokken optijd! Na 3 uur vliegen aan gekomen in Cairns is het hier een uur vroeger dan in Sydney. En erg warm! Vandaag was het 30 graden. Met debus naar mijn hostel die ik had geboekt in Sydney. Het is een mooi hostel ik heb ern kamer die ik met 6 andere moet delen. Maar we hebben wel een eigen badkamer. Dat was in Sydney niet, daar moesten we de badkamer delen met de hele verdieping! Ik ben even naar de dupermarkt geweest en flessen water gekocht en daarna spaghetti gegeten bij de pizza/pasta boer hier om de hoek. Vanavond rustig avondje en op tijd naar bed!

Ik zeg fijne dag allemaal, ik ga lekker slapen!

  • 08 Oktober 2012 - 15:25

    Danabanana:

    Super veer! Morgen weer Skypen! iloveyou en slaaplekker

  • 08 Oktober 2012 - 18:05

    Joo:

    Yeaaaah! Snel weer skypen mis je veel plezier love you xxx lekker dromen

  • 08 Oktober 2012 - 18:36

    Dana:

    Fijn dat je het daar zo lekker hebt veertje! Geniet ervan!! Xx daan

  • 08 Oktober 2012 - 19:46

    Brenda:

    Wat super om te lezen dat je het zo naar je zin heb,
    en dat je al leuke nieuwe mensen heb ontmoet,
    wel jammer dat je trip in sydney er zo snel op zat.
    kan me voorstellen dat je daar meer dan genoeg te zien heb.

    heel veel plezier in cairns en genietse meis
    xx brenda

  • 08 Oktober 2012 - 19:49

    Bart:

    Hey Vera,

    Fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad in Sydney. De tijd gaat snel als het gezellig is. Poeh ik zou ook wel weer even een paar daagjes 30 gr willen.

    Heel veel plezier en ik blijf je updates volgen.

    Groetjes XXX

    Bart Boumans

  • 08 Oktober 2012 - 22:31

    Peggy Vierdag:

    Hoi Vera,
    Ik ben heel blij dat je het naar je zin hebt. Ik vind het heel stoer van je dat je dit allemaal helemaal alleen onderneemt. Gelukkig maak je snel vrienden onderweg.
    Na een goed begin in Sydney alweer naar een volgende bestemming. Als je in dit tempo door blijft gaan, is je reis zo voorbij hoor! Wat zal je veel meemaken. Ik blijf je natuurlijk volgen. Ik vind het veel te leuk om ook een beetje mee te "reizen". Woensdag vertrekken wij naar Turkije dus als ik weer thuis ben ga ik verder met lezen. Geniet ervan Vera! En tot na onze vakantie.
    Groetjes en een dikke kus van Peggy

  • 09 Oktober 2012 - 20:45

    Jaap En Jacq:

    Hoi Vera,
    Super daar in Sydney. Heel fijn dat het allemaal zo vanzelf gaat.
    Geniet lekker van alle leuke dingne in Cairns.
    Dikke kus Jaap en Jacq.

  • 09 Oktober 2012 - 23:00

    Erica En Theo :

    Hè Vera

    Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    En wat een heerlijk weertje daar.
    Je gaat vast ook in Cairns, mooie dingen zien.
    Veel plezier verder en tot schrijfs.

    Liefs van ons allemaal

    P.s. Leuk die foto's van Sydney!!!!!

  • 10 Oktober 2012 - 16:32

    Ria Ahlers:

    hehehe Vera
    Alweer een nieuwe ervaring, snorkelen. Echt gaaf dus. Elke dag is weer anders. En heel veel indrukken.
    Hier een gewone werkdag maar wel lekker fris weer maar met een zonnetje. De herfst is er echt en de bladeren vallen van de bomen. Het heeft wel wat. Joella wilde al weten wat we doen met Kerst dus zie je voor je het weet is het kerst
    Maar voor jou heerlijk even niets en doen wat leuk is, en gaan wanneer je wilt.
    En de techniek laat ons niet in de steek we volgen alles.
    Nog 2 dagen werken en dan lekker een week vrij heerlijk, dan ook even niets.
    We zijn weer benieuwd naar jou volgend avontuur!!!
    dikke kus van ons alle
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2013

Nieuw Zeeland

02 Februari 2013

het zuiden van Australie!

13 Januari 2013

De oostkust

29 December 2012

Cairns, duiken en een warme kerst!

16 December 2012

Duiken, dierentuin en stranden
Vera

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 15201

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: